Friday, March 12, 2021

GALIZA: dos anniversarios

 


Aniversário da publicaçom da importante obra de V I Lenine "Que Fazer" ( Galiza Vermelha)

A primeiros de março de 1902 publica-se em Stuttgart o livro "Que Fazer? Problemas Candentes do nosso Movimento", do revolucionário Vladimir Ilitch Lenine, escrito entre outono do 1901 e fevereiro 1902.

Lenine com esta grande obra marcava umha linha mais que fundamental para a criaçom do partido marxista de revolucionários profissionais. Antes, ele escreve como artigo de fundo do Iskra nº4 Por Donde Começar?, que sera a base do Que Fazer?

Nesta obra apresenta-se as grandes questions, os grandes problemas pendentes de resolver e que dividiam ao MCI desta época: Um destes problemas é o caráter e componente da agitaçom política dos e das revolucionárias.

Outra é a forma de organizaçom e as suas tarefas, em poucas palavras, o problema de como construir o partido do proletariado de novo tipo, o plano para a criaçom (já em 1902) dumha organizaçom de combate para toda Rússia, criada em simultaneidade em todos os pontos possíveis.

Tamém se trata nesta obra a relaçom entre o espontâneo e o seu polo oposto o consciente, dentro do próprio proletariado. Neste livro está exposto a origem da teoria revolucionária, da ciência do proletariado, do Marxismo.

Um dos ponto fundamental aqui é a incapacidade da forma mais primitiva de organizaçom independente da classe obreira que é o sindicalismo, de dar origem a umha teoria revolucionária que tive que nascer fora do próprio movimento.

Ressaltando que a independência organizativa dum sindicato está mui longe da independência política do proletariado. Umha independentemente política que só pode ser obtida mediante a consciência.

O sindicalismo leva às posiçons mais oportunistas e direitistas, como som as dos economistas e outros a tomar posturas contrárias ao Leninismo. Dando-se a inevitável luita de duas linhas dentro da social democracia russa que avança cara a constituçom do partido revolucionário marxista.

Nesta obra ficou fundamentada e "desenhada" a concepçom revolucionária do Partido de Novo Tipo capaz de dirigir a luita política do proletariado até, a conquista do poder.

Para poder ser a própria "guia para a açom" para comunistas do passado e tamém de hoje, o camarada Lenine já nos apresenta os grandes problemas e a soluçom a estes reptos aos que de comunistas tanto de 1902, como de 2021, temos que nos enfrentar.

Tratasse de construir as ferramentas revolucionárias, de dar os passos ajeitados e necessários para a conquista do poder polo proletariado. "Salvo o poder, todo é ilusom". "Sem teoria revolucionária nom há movimento revolucionário". V I Lenine

https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1370480795912126467

GALIZA: Celebrando o 10 de março. Dia da Classe Operaria Galega (Galiza Vermelha)



Dia da Classe Obreira Galega.
 
Reivindicamos aos mártires do proletariado. 
Aprendemos da história da luita de classes. 

O 10 de Março de 1972 a polícia do Regime Espanhol assassina no Ferrol a Amador e Daniel, dous operários e militantes sindicais do estaleiro Bazan.


Mas a origem do Dia da Classe Obreira Galega devesse a que o Movimiento Comunista Galego impulsou a sua celebraçom. Da mesma maneira o 1 Maio ou o 8 de Março devesse a que o Movimiento Comunista Internacional colocou essas datas no calendário.


Por esta razom revindicar o Dia da Classe Obreira Galega é revindicar o que é politicamente mais avançado na história do proletariado galego. Ao mesmo tempo devemos aprender da nossa história que o Regime Espanhol nom tem problemas em massacrar a umhas massas operárias desarmadas que se mobilizam por umhas reivindicaçons imediatas que nem sequer ponhem em perigo os privilégios da burguesia. O proletariado nom pode criar o novo poder e destruir o estado burguês se nom conta com as massas armadas e organizadas conscientemente na guerra popular.


Proclamar esta realidade histórica da época atual deve ser umha obriga para o Movimiento Comunista Internacional. Temos que saber que um grupo armado formado pola vanguarda, sem vínculos coas massas, sem a teoria revolucionária, nom pode triunfar na revoluçom proletária.


Hoje, igual que manha, devemos lembrar aos mártires do '72, mas a melhor maneira de honra-los é levar a luita entre o proletariado e a burguesia a um nível superior. Levar a luita entre as classes ao nível da guerra polo poder político.



https://twitter.com/GalizaVermelha/status/1369581537000361986

No comments:

Post a Comment