Friday, March 11, 2022

Ukranie's war - Galiza

maoistroad publishes  all texts of the mlm parties and organisations about Ukranie's war, also if does not have the same positions, for developing debate and actions in all countries. 

GALIZA: O MCI e a guerra da Ucrânia (CCPCmG)


O início da atual fase de guerra aberta entre os exércitos dos estados burgueses da Rússia e da Ucrânia está a provocar que devido à falta dumha perspetiva histórica sobre as mudanças que sofre a humanidade, sem a visom científica das sociedades atuais que nos da o Marxismo-Leninismo-Maoísmo (MLM), levou a que certas pessoas e organizaçons apoiem ao Estado Russo nesta guerra inter-imperialista. Mas, esta situaçom tamém nos mostra como som os destacamentos e partidos do MLM de todo o mundo os que se negam a deixar-se arrastrar pola propaganda da burguesia russa e que som precisamente eles, os que seguem a recomendaçom de Lenin de proteger a independência política do proletariado numha situaçom em que os meios de propaganda das diferentes burguesias dos países imperialistas ponhem a funcionar toda a sua maquinária, para enganar a classe obreira dos diferentes países. Trata-se dumha cojuntura mui similar a que se deu antes da I Guerra Mundial e totalmente diferente a que se deu na II Guerra Mundial. Trata-se dumha guerra inter-imperialista e polo tanto dumha guerra injusta à que devemos combater.

Na Ucrânia a guerra limitada nos oblast de Lugansk e Donetsk é umha realidade desde fai oito anos mas, só agora esta guerra abrange todo território da Ucrânia e implica a maior parte do Exército Russo. Neste enfrentamento bélico entre os interesses das burguesias da Ucrânia e da Rússia dá-se tamém umha guerra entre os blocos imperialista da OTAN e o bloco imperialista da Rússia e a China, sendo o povo de língua russa de Donbass, o povo ucraino e o povo russo, as vítimas do militarismo dos blocos imperialistas que tenhem tendência a se enfrentar militarmente entre eles numha escala cada vez maior. Uns blocos imperialistas que provocarám umha III Guerra mundial e que, como expressou Mao Tsétung, “ou a revoluçom impede a guerra mundial ou a guerra trará a revoluçom”.

Ademais dos atores principais desta guerra os dous bandos tenhem recorrido a paramilitares fascistas. Tendo o paramilitarismo ucraniano realizado crimes contra a populaçom russófona de Donetsk e Lugansk.

Que tanto o bando da Ucrânia e a OTAN, como o bando da Rússia, tenham comparado a atual situaçom com as suas partes beligerantes e a atual cojuntura, com a cojuntura que se deu na II Guerra Mundial, nom muda o feito de que isto é umha miserável manipulaçom da realidade histórica para ocultar que os interesses da burguesia destes países, com os seus blocos imperialistas, que som totalmente antagónicos com os interesses do proletariado, tanto do proletariado de cada país como com os interesses estratégicos do proletariado a nível mundial.

Parece mentira que organizaçons que se consideram herdeiras de destacamentos comunistas que rompérom com o revisionismo Kruchevista, agora, defendam a um Putin que nom é um revisionista senom um anticomunista “convicto e confesso”.

A atual tendência ao militarismo dos estados burgueses (que som todos os estados existentes). A tendência a formar blocos imperialistas e ao enfrentamento entre estes blocos levará inevitavelmente a umha nova guerra mundial se a revoluçom nom para este fenómeno das sociedades capitalistas.

É possível que algumhas pessoas pensem que estamos fazendo umha “prediçom” como se nós tivéssemos umha bola de cristal mágica mas, esta apreciaçom é errada. Igual que na medicinha nós nom fazemos “prediçons” senom, “prognósticos” científicos baseados nas tendências sociais. Se estudamos a história descobrimos que os bolcheviques em 1925 já falavam de que a tedência era a que se dera outra guerra mundial e que a III Internecional começou a tratar isto em 1926.

A atual guerra da Ucrânia está relacionada com um tema mais geral que é a mudança da principal contradiçom a nível mundial. Para descubrir qual é a principal contradiçom temos que entender que a principal contradiçom é a que leva de jeito inevitável às maiores guerras. Se podemos afirmar que a contradiçom entre o imperialismo e os povos oprimidos foi a principal contradiçom durante o século XX e nos primeiros anos do XXI, tamém temos que ter presente que durante a I Guerra Mundial foi a contradiçom entre as diferentes burguesias imperialistas a que levou à guerra, polo que em esse periodo histórico concreto era a principal contradiçom mundial.

O proletariado mundial deve luitar pola livre autodeterminaçom dos povos. Tanto a autodeterminaçom do povo Ucraniano como a autodeterminaçom da populaçom russófona de Donbass. Mas, devemos evitar (como na I Guerra Mundial) apoiar os interesses da burguesia de qualquer país. Evitando crer as mentiras da propaganda burguesa que intentam relacionar esta guerra com a II Guerra Mundial e que por muito que se chamem “Repúblicas populares” de Lugansk e Donetsk, a realidade é que é a burguesia quem tem o poder político em estes territórios.

Guerra popular contra a guerra inter-imperialista!

Pola autodeterminaçom nacional da Ucrânia, de Lugansk e de Donetsk!

Ou a revoluçom para a guerra ou a guerra mundial trará a revoluçom proletária!



Comitê de Construçom do Partido Comunista maoísta da Galiza.

 

No comments:

Post a Comment